بسته بندی مرغوب و شایسته کارتن

بسته بندی مرغوب و شایسته کارتن

بسته بندی مرغوب و شایسته کارتن

بسته بندی مرغوب و شایسته کارتن

 

بسته بندی مرغوب و شیک

همیشه برای کارفرمایان یکی از مهم ترین فاکتور های انتخاب جعبه زیبایی و خوش رخ بودن جعبه می باشد

امروزه از بسته بندی نه تنها برای محافظت محصولات استفاده می شود.

بلکه بسته بندی محصول ابزاری مهم در زمینه بازاریابی و فروش محصول نیز به شمار میرود.

بازارهای داخلی و بسته بندی مرغوب و شایسته کارتن

در بازارهای داخلی و خارجی نه تنها از بسته بندی سود می برند بلکه برای ان نقشها و مسئولیتهای زیادی قائلند. از جمله اینکه ارزش افزوده ایجاد می کند.

به خریداران پرستیژو اطلاعات می دهد .از ویژگی های اصلی یک بسته بندی خوب می توان به مواردی چون جذب مشتری به صورتی که شخصیت و شان مشتری را حفظ نماید و به او احترام بگذارد.

فرهنگ کشورها و بسته بندی مرغوب و شایسته کارتن

در نظر داشتن فرهنگ و ارزشهای کشور هدف و استفاده از  یک فرهنگ لذت بخش برای مردم برای بسته بندی محصول الزاما بایستی از اجناس مرغوب و ماد اولیه بسیار مناسب که قابلیت بازیافت شدن راداشته باشند.

اشغال تولید ننمایند و به محیط زیست لطمه ای نزند.

بسته بندی های مناسب صادرات

لزوما برای صادرات محصول باید بسته بندی در حد و شأن محصول برای صادرات باشد

آمارها نشان می دهد که صادرات محصولات مرغوب ایران نظیر زعفران و خرما و پسته عموما به صورت عمده بوده است.

بسته بندی مرغوب و شایسته کارتن

بسته بندی مرغوب و شایسته کارتن

 صادرات محصول مصرفی مستقیم یا بر پایه برند دچار ضعف های اساسی است .

جای خالی بسته بندی های خوب و مرغوب و خلاقانه در آن ها دیده می شود.

صنعت چاپ و بسته بندی کشور اسپانیا

کشور اسپانیا سالیانه حدود یک تن زعفران تولید می کند در حالیکه با واردات زعفران عمده از ایران هر ساله بیش از ۴۰ تن زعفران بسته بندی و صادر می کند.

صنعت چاپ و بسته بندی نیز با توجه به تمرکز نداشتن بر مبحث بسته بندی بر محور صادرات و نیز ضعف ماشین آلات و طراحی محصول و تولید بسته بندی های نفیس و جذاب حتی اگر بخواهد توان حرکت در این میان را ندارد.

سرمایه گذاری در حوزه بسته بندی های کارتن

سرمایه گذاری در حوزه بسته بندی های نفیس و به روز نیازمند داشتن دانش فنی و آشنایی با ماشین آلات روز دنیاست.

به خدمت گرفتن دانش و ماشین آلات نیازمند نیروهای متخصص و مدیریت پویا و اثربخش و هدایتگر می باشد.

 

بسیاری از بسته بندی های خوب محصولات زعفران در دنیا هاردباکس یا بسته بندی سخت بوده است.

نیز در بسیاری از محصولات لوکس این بسته بندی خوش درخشیده است.

نکته پایانی در زمینه بسته بندی مرغوب و شایسته کارتن

هزینه بسته بندی نبایسیتی انقدر زیاد باشد که بهای فروش کالا را نسبت به کالای مشابه غیر فابل رقابت نماید.

دسترسی آسان یکی از ویژگی های اصلی یک بسته بندی خوب می باشد.

 

سئو شده توسط دیجینو