۰۹۱۲۳۲۶۹۱۰۷

خط مشی کیفیت و استراتژِی

 

پیام سازمان

تأمین نیازمندی صنایع چاپ و بسته بندی کشور و همچنین توسعه این صنعت جهت خوداتکایی و سرآمد بودن همه جانبه در ابداع طرح های نو و بهینه از نظر کیفی و کمی مأموریت ما می باشد. 

آینده سازمان

ماشین سازی آذین پک به عنوان گروهی توانمند و پیشرو در حوزه های چاپ و بسته بندی و با تکیه بر دانش و تخصص نیروهای جوان خود که همه از فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر کشور می باشند، پا به عرصه فعالیت نهاد تا بتواند با سرلوحه قراردادن “رقابت سالم”، “مشتری مداری” و “تحول و نوآوری” خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه نماید. از این رو، چشم انداز ما تبدیل شدن به گروهی بزرگ و تراز اول در کشور در زمینه ماشین آلات چاپ و بسته بندی می باشد. و اهداف تعریف شده زیر توسط مدیریت آذین پک را همواره دنبال می کنیم

ارتقاي مداوم كيفيت محصولات به منظور افزایش رضایت مشتریان .

انطباق با قوانين و مقررات حاكم بر فعاليتها، محصولات و خدمات شركت. 
( استانداردهای اجباری و تشویقی )

كاهش هزينه هاي كيفيت نامطلوب ( COST  OF  POOR  QUALITY ).

افزایش سطح آگاهی پرسنل موثر بر تحقق محصول و کیفیت آن.

بهبود مستمر سيستم و فرآیندها.

منشور اخلاقی

احترام و کرامت:

احترام به مشتری و کرامت انسانی و به رسمیت شناختن حقوق افراد، رعایت نظم و مقررات، احترام به خواسته ها و نیازهای ذینفعان از اصول اخلاقی مهم در صنایع چاپ و بسته بندی مهر می باشد.

اعتماد و صداقت:

شفافیت و حسن نیت در قبال افراد همچنین رازداری و حفظ اسرار آن ها، جلب اطمینان آن ها از طریق انطباق پندار، گفتار و کردار و پایبندی به توافقات و قول های داده شده همواره مورد توجه مدیران و کارکنان صنایع چاپ و بسته بندی مهر می باشد.

خلاقیت و نوآوری:

ما به خلق و اجرای ایده های جدید در راستای بهبود عملکرد سازمان، شناسایی راهکارهای بهینه برای انجام بهتر وظایف، انعطاف پذیری در مقابل تغییرات و ایده های نو، دانایی محوری ، یادگیری مستمر پایبندیم.

تعهد و مسئولیت پذیری:

ما خود را متعهد به پاسخگویی در قبال تصمیم های اخذ شده و وظایف محوله توام با وفاداری و دلسوزی و داشتن بالاترین استانداردهای کیفی در ارائه خدمات به مشتریان آذین پک می دانیم.